Min blogliste

  • Essay, Klumme, Blog.... (3) - *3. Udtryk & Indtryk...* *1) Gør indtryk på din lytter:* Zelihas historie var meget tragisk da en fremmede kørte direkte ind i hende på cykel. Zeliha kørt...
    9 år siden

tirsdag den 5. marts 2013

Kendte danskere

H.C. Andersen var en helt fantastisk forfatter. Hans eventyr har udviklet sig til en masse ting. Der er kommet teaterstykker og en masse film og helt klart en masse andre ting. Dette har været et sjovt emne og selvfølgelig mere sjovt eftersom jeg fik H.C. Andersen. Jeg beundrer ham meget for sin kunst og hans evner. Det vigtigste i dette emne var nok hvem han faktisk er. Hvad er det der gør ham til det han er der har jeg fundet ud af og den lille rejse jeg har været på igennem H.C. Andersen var spændende og sjov. H.C. Andersen vil skam ikke bare glemme sådan. Han er den mand som har fået eventyr i alle menneskers liv og skabt mange ting til os mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar