Min blogliste

  • Essay, Klumme, Blog.... (3) - *3. Udtryk & Indtryk...* *1) Gør indtryk på din lytter:* Zelihas historie var meget tragisk da en fremmede kørte direkte ind i hende på cykel. Zeliha kørt...
    9 år siden

onsdag den 9. januar 2013

Info om tiderne i gamle dage.


Jeg har haft om Harald blåtand og Christian den 4. Hvis jeg skal fortælle lidt om hvad jeg skrev om de to konger kan jeg sige at jeg har fundet ud af at Harald blå tand er den person som har skabt kristne. Christian den 4 er den person som har lavet børsen og runde tårn. De to konger har været en stor bbetydning for Danmark de to konger har lært og ting og skabt nogle ting vi kan i hvertfald takke dem for at have gjort gode ting her i Danmark. og så til sidst vil jeg bare sige at det var alt for hvores tidslinje det kan være der kommer mere men nu skal vi i gang med et nyt emne om isme og jeg har nazisme med Hifsa så nu må vi se hvad der sker tak for alt farvel......;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar